Kerstgroet - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van riet en kees in nieuw zeeland Schuitman - WaarBenJij.nu Kerstgroet - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van riet en kees in nieuw zeeland Schuitman - WaarBenJij.nu

Kerstgroet

Door: Kees en riet

Blijf op de hoogte en volg riet en kees in nieuw zeeland

24 December 2012 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Vanuit een warm Nieuw Zeeland sturen we jullie een kerstgroet. Heel vreemd te bedenken dat het bij ons nu kerstavond is en we er helemaal niets van merken.
Maar ondanks dat het bij jullie regent en helemaal niet sneeuwt!!!! willen we jullie mooie, gelukkige en feestelijke kerstdagen toewensen.

Liefs van Kees en Riet

• 24 December 2012 - 10:34

Jenny:

Wens jullie ook fijne kerstdagen en een sportief 2013 met heel veel fietsplezier!! Jenny

• 24 December 2012 - 10:49

Mary:

Ha die Riet en Kees

Jullie natuurlijk ook hele goede kerstdagen een een gezond sportief 2013 gewenst.
    Nu gewoon lekker kerstliedjes zingen op de fiets, volgens mij voor een lekker tempo is for unto is a Child is Born wel geschikt.;)

• 24 December 2012 - 11:38

Iet:

Lieve Riet en Kees,
    Dank voor jullie Kerst en Nieuwjaars wens. Jullie ook heel fijne ( heel bijzonder voor jullie) ) Feestdagen en een mooie begin van het Nieuwe Jaar in New Zeeland! Ik lees iedere keer met veel plezier over jullie avontuur!! Fijn om zo mee te mogen genieten!!!!!!!! Nou een hele Fijne reis verder en ik hoop voor jullie nu, met de wind mee!!!!!! Liefs iet

• 24 December 2012 - 13:05

Agnes En Rob Zwaan:

Hallo allebei,

Fijne kerstdagen en alvast een gezond en vrolijk nieuw jaar gewenst.
    We genieten van jullie reisverslag, leuk om zo mee te fietsen.
    Doo,Doo Doo, doo, da da da da da lijkt me ook wel een lekker ritme!

Groet, Rob en Agnes

• 24 December 2012 - 14:08

Frans En Jeanne Eusman:

Ook van ons een hartelijke groet en gezegende kerstdagen
    en en gezond en veilige 2013

Groetjes Frans en Jenne

• 24 December 2012 - 15:05

Marleen Schat:

Hallo Riet en Kees,
    Hierbij wil ik jullie ook namens mijn Kees,goede Kerstdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar wensen.
    Het is leuk om jullie fietsreis,door jullie verslagen op deze manier te volgen.
    Hartelijke groeten Kees en Marleen Schat.

• 24 December 2012 - 16:05

An En Adrie:

Hallo Riet en Kees,

Ook van ons een hartelijke groet op de kerstavond net voor dat we gaan zingen, wensen we jullie fijne kerstdagen en alle goeds voor het komende sportieve jaar!!
    We volgen jullie reisverslag regelmatig en genieten er van, geweldig!!

Groet An en Adrie.

• 24 December 2012 - 16:09

Petra En De Rest:

Hallo Kees en Riet,
    Erg leuk om jullie avonturen te lezen.
    Die waterdichte sokken lijkt ons wel wat, die hebben we hier hard nodig!
    Avontuurlijke kerstdagen en een gelukkig en gezond 2013 toegewenst!!!

Groetten uit 3mountains

• 24 December 2012 - 17:26

Jan En Gea:

Hoi,

Ook voor jullie natuurlijk fijne Kerstdagen ! Wel leuk om jullie op deze site te volgen en grappig om te zien dat jullie tussendoor blijkbaar nog even naar Costa Rica zijn geweest........ Fiets ze en veel geluk in jullie extra lange 2013 !

Groeten uit Hellum

• 25 December 2012 - 12:06

Bert En Corry:

Hallo Kees en Riet,

We genieten van jullie reisverslagen en foto's, we wensen jullie fijne Kerstdagen en nog veel fiets plezier
    in het nieuwe jaar.

Bert & Corry.

• 25 December 2012 - 12:47

Diny:

Heel fijne dagen en een gezond en fijne fiets periode gewnst. Lees jullie reisverslag telkens, eel leuk. Hartelijke groeten Diny en Jack

• 25 December 2012 - 13:07

Els:

Hoi hoi schatjes,
    Heerlijk fietsweer hier voor de kerst. Bij jullie ook begrijp ik ,dus die kerststol is er zo van afgetrapt. Laat de bellen rinkelen, veel plezier bij deze o zo andere Kerst,
    Kus Els

• 25 December 2012 - 14:21

Els En Hans Heus:

Hy Kees en Riet,

Hier vanuit Nieuwegein een zonnetje. We hebben de regen gehad hopen we. Dit weer mag wel met kerstmis, al is een winterpracht in Holland rond deze decemberdagen mooier.

Op de eerste plaats wensen we jullie ook een fijn kerstfeest toe en voor het nieuwe jaar Vrede voor de wereld en voor jezelf gewenst door Hans & Els

Veel van jullie verslagen al gelezen in de avond, maar weinig moeite gedaan om te reageren dus bij deze.
    We zijn hier 12 uur verder op 1ste kerstdag. Dus 'smiddags stuur ik deze groet aan jullie en liggen jullie weer op één oor. Vreemd idee.

Met kerstavond met Hans zijn ouders Vincent en Monique naar de Barbarakerk gegaan. Een jongerenkoor zong mooie kerstliederen, daarna een broodtafel. Vandaag samen een wijntje bij de kerstboom en vanavond eten in Vreeswijk. 2e kerstdag een rondje familie en zaterdag na de kerst komen de kinderen eten en gezellig het keezenspel doen(lijkt op Mens Erger Je Niet, maar met kaarten ipv. dobbelsteen)
    Fijne reis gewenst

• 25 December 2012 - 17:04

Marja Koopmans:

Eindelijk jullie reisverhalen gelezen. Wat een tocht en wat een moed. En wat een ervaringen. Heerlijk om zo mee te genieten. Wens jullie daar hele fijne warme feestdagen en een gezond en liefdevol 2013.
    Binnenkort meer.
    knuffel,marja

• 26 December 2012 - 20:07

Marleen Palland:

Ha Riet & Kees,

Voor jullie ook de allerbeste wensen en jullie zullen het nieuwe jaar eerder begroeten dan wij.

Lekker doorfietsen.
    Marleen.P

• 26 December 2012 - 21:24

Anneke En Aletta :

Lieve Riet en Kees,

Aletta zit naast mij aan tafel op deze tweede kerstdag 's avonds. Wij volgen jullie op afstand en genieten van de foto's en verhalen. Wij hopen dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad en wensen jullie veul heil en zeegn veur 't nije joar. Dikke smok van ons baide.

• 27 December 2012 - 04:00

Rina:

Hallo,

Hoop dat jullie fijne kerstdagen gehad hebben en alvast de beste wensen voor 2013.
    groeten,
    Rina Heemsbergen

• 27 December 2012 - 12:16

Jacquelien Van Voorthuizen:

Wat een prachtige "fiets"reis, zo aan de andere kant van de wereld.
    De Kerst is alweer voorbij. Wij hebben heerlijk gezongen in de Kerstnachtdienst.
    Voor jullie alle goeds voor het nieuwe jaar gewenst! Succes.
    Hartelijke groet, Jacquelien van voorthuizen

Tags: Riet, kees